Fem Matemàtiques


Bon dia cavallets i pops! Esperem que estigueu tots i totes bé. Avui per què us entretingueu una mica el nostre amic el mag Simó us proposa fer seriacions de tres elements amb el que tingueu per casa amb coses que tingueu per casa (coberts, colors, mitjons...)



Us proposem aquest joc per practicar les seriacions, feu un clic a la imatge


CÀLCUL MENTAL

Són tres pasos que els nens han de fer. El problema se li diu dues vegades. Ells han de pensar, posar les mans enrere i preparar el número i després ensenyar-lo i dir la resposta (número i objecte)

1. La Martina té 3 pilotes i el Lukas en té 4. Qui té més pilotes, la Martina o el Lukas?
            El Lukas
2. En una mà tinc 2 botons i en l’altra mà tinc 1. Quants botons tinc?
            Tres botons
3. La Júlia té 4 globus i li regala 2 a la Leyre. Quants globus li queden?
            Dos globus
4. Jo tinc 1 pilota i tu en tens 2. Qui té més pilotes?
            El nen ha de dir jo.

Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

Gaudim amb l'aigua!!

Els racons de la salut